21 iul. 2009

Tot la penny(bil) market - casiere instruite de fata cu clientii despre amplasarea si functionarea butoanelor de panica

Am mers a doua oara acum vreo saptamana. Mi-am dat seama inca o data ca angajatii dar si furnizorii de servicii is prastie. Pentru eventualii amatori de spargeri (ca e un fenomen la moda), stau la dispozitie cu informatii despre plasarea butoanelor de panica :))
- suna alarma; tare... la un moment dat se opreste; cand ajung cu soata la casa m-am lamurit ce se intamplase; atinsese din greseala o casiera butonul de panica; unul din cei doi baieti de la firma de interventie (ca sosisera, dar atentie, de la echipa de interventie ca erau costumati altfel fata din paznicii din magazin) explica cu sarg, tare si raspicat casierei cum sa faca sa nu mai atinga din greseala butonul de panica; in vazul clientilor - printre care eram si eu - a aratat de cateva ori unde e butonul de panica, ce gesturi neglijente il pot atinge, cum poate fi evitata neplacerea...
- luasem si o punga de ficatei congelati; bocna; sotia o roaga pe tipa de la casierie sa puna respectivul produs in alta punguta ca se topea promoroaca si uda si alte produse; "nu am; mergeti si luati de la legume fructe", zice vanzatoarea cares dadea sa-mi explice cum e cu taxele suplimentare pe sacose; ii zic ca sacosa e una iar punguta de ambalaj (la carne, la branzeturi etc e altceva si-i zic ca astfel de pungute sunt la fructe si nu e problema; domnisorica (desteapta, politicoasa si instruita nevoie mare) gaseste solutie: "pai atunci mergeti si luati o punga de la fructe" - nu am mers.

p.s. - sa nu zica cinevaau ca vad doar ce e rau - au reusit si au plantat un "sfat al carucioarelor" si afara; daca le mai dau idei sau rezolva probleme sesizate de mine, le cer leafa :))

7 comentarii:

  1. Citindu-ti art. mi-am amintit de o situatie similara petrecuta zilele acestea la o agentie bancara (BCR Precista) - parola calculatorului casierei aflata in concediu se transmite cu voce tare peste capul clientilor, alimentarea ATM-ului (manipularea casetelor de bani) se face la prima ora cand agentia e plina ochi de clienti, coduri - asistenta tehnica - parole transmise telefonic si tastate sub privirile celor de la rand, usa de la casierie in permanenta deschisa si prin fata ei se perinda clientii la sefa de agentie pentru diverse treburi, agentul de paza face copii, plimba hartiile de la imprimanta la functionarii bancari, mai ajuta un batran la completarea unei hartii, e centralista deci "e numai ochi si urechi" ... si ne mai intrebam cum de se sparg cu atata usurinta bancile si bancomatele.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ mihaela
    la casa cu pricina de la penny era o coada de vreo 6 carucioare (vreo 9-10 persoane); la fel si la cea alaturata; agentul de interventie care venise - pt o alarma falsa - se comporta ca si cum era un pui de mahomed care fusese deranjat din meditatie... plin de el...

    RăspundețiȘtergere
  3. tavarici gabrielovici21.07.2009, 20:54

    Imi pare ca esti masochist. Ca nu te-ai lecuit de penny-bilul market si continui sa te incarci ''pozitiv'', pe banii tai, acolo. Dar cine stie, poate intr-o zi, de atitea sfaturi pe care le oferi gratis, poate devii actionar. Si mai pui si pe mine in AGA. Sa cistig si eu un penny cinstit.

    RăspundețiȘtergere
  4. vinca, ai dreptate; angajatii de acolo parca is toti niste curci bete; aseaza marfa pe rafturi exact cand vrei sa te uiti la un produs; tre sa te feresti tu de ei ca dau peste tine cu carucioarele cu baxuri... eu cred astia asngajati la ei is trimisi de concurenta; sa-i faca de ras :)

    gigel

    RăspundețiȘtergere
  5. @ tavarici gabrielovici
    - e criza si mi se pare corect ca banii mei (putini) sa ajunga la toti comerciantii; si stii cum e: nu trebuie sa dorim moartea comerciantului ci indreptarea lui...

    RăspundețiȘtergere
  6. De ce nu ai mers la fructe sa iei punguta ca doar era in interesul tau?Ce angajati vrei sa aiba?Cand fac anunturi pentru angajari cer sa cunosti doua limbi straine, de parca romana le-ar fi la indemana si inteleasa de toti dar nu le fac si test de inteligenta ci doar "ii incarca" , ca si pe computer, cu variante de raspuns.ici test de memorie nu le fac, asa ca, in scurt timp, doua sau trei din varintele de raspuns le uita c doar nu-s computere, ci niste bieti oameni care ravnec la statutul de specimen uman.Si in definitiv ce vrem sa capatam de-un penny?oi romanii am inventat zicala:" oricat de prost m-ar plati patronul, eu tot gasesc metoda sa muncesc si mai putin".Paradoxurile noastre starnesc ata rasul cat si plansul.Suntem derutati! dar si in "criza" nu mai stim face haz de necaz.Ce pacat

    RăspundețiȘtergere
  7. pt. anonim d mai sus;dupa tine cand ai vrea sa se aseza marfa in raft,ai lucrat in acest domeniu' sti despre c e vb?cand vin intre 10 si 20 d paleti p zi si trebue sa-i bagi cat mai repede dak vrei sa pleci la program si sa mai stai si p ksa sa gasesti tot felu d oameni d la nebun pana la cel mai nebun,de ce faci asa,nu vreau asa,vreau asa? cata rabdare sa ai? lucrez in penny si stiu cum e.

    RăspundețiȘtergere

liber la opinii si critici; injuratura insa stimuleaza cenzura!