8 iul. 2009

PENNY-bil MARKET!

Pentru cei care vor sa traiasca momente de neuitat, sa faca shoping cu adrenalina, sa-si testeze rezistenta la stress in fata rafturilor sau a casei de marcat, recomand un nou obiectiv turistic: Penny Market Piatra Neamt.
Magazinul e amplasat in noul mamut comercial, Galleria, din Maratei, de pe axul central ce leaga Piatra Neamt de Bacau.
Marti seara am trecut prin momente inedite pentru un cumparator de profesie ca mine (la cumparaturi is mai microb decat femeile).

Dupa ce am umplut cosul cu diverse maruntisuri (inclusiv doua baxuri de apa minerala), la casa, neatent fiind, vad cu coada ochiului ca soata din dotare il intreaba pe casier de ce a rupt tipla la un bax de apa (cand ma uit mai bine vad ca Dorel de la casierie scosese din bax 3 - trei!!! - sticle de doi litri deja).
Dorel (nu stiu cum il cheama dar cred ca i se potriveste prenumele asta) raspunde iritat ca aparatul nu prinde bine codul de bare de pe sticle si... asta e! Afiseaza o atitudine gen "nu stiti voi, imbuibatii de clientii, ce munca de 'telectual prestez eu manipuland utilajul cu care citesc preturile".

'Telectualul Dorel o face pe desteptul in fata clientilor

Deja ma si vad pe mine si pe soata cum urc scarile din bloc, cu trei sacose pline, cu un bax de apa intact, si cu cele 6 (sase!!!) peturi de doi litri din baxul rupt. Sincer nu vedeam solutia (in afara de a mai cumpara o sacosa de rafie, dar dupa aia mi-a venit ideea asta) transportarii in casa a peturilor asa ca ii zic, lautareste:
- Hai, mai, da-o naibii de treaba; am fost in atatea magazine in tara asta, dar ca sa-mi rupa cineva tipla la baxul cu apa nu am mai patit!!!... (n.r. - ati observat ca am dat naibii situatia, nu mi-am permis sa-l injur pe 'telectual).
Dorel sare intepat si-mi da lectii de buna crestere:
- Va rog sa vorbiti cuviincios, sa nu ma injurati!
Ufff, incept analiza semantica pe text si-i explic ca "da-o naibii de treaba" nu e o injuratura care-l vizeaza pe el ci situatia creata de el si ca totusi, chiar daca manuieste o minune a tehnicii cum e un aparat de marcat nu e cazul sa-mi spuna el cum sa vorbesc.

Vazandu-mi incapatanarea - i-am si zis ca alea sase sticle de apa imprastiate din bax la poate lua el - trimite un paznic sa aduca alt bax.

Penny-bil Market nu are pungute de un penny

Intre timp sotia intreaba daca nu are o punguta mica (de aia mica-mica si incolora) ca sa puna un produs textil (pe care Dorel il marcase si-l aruncase peste produse reci care abureau sau peste cele doua pachete de unt...). Ati ghicit!!! Suparatul Dorel a zis ca nu are o punguta din aia fara valoare (trec peste faptul ca la magazinele serioase, casierele aseaza ele in astfel de pungute produsele textile sau, de exemplu, puiul inghetat care se poate dezgheta si uda celelalte produse).

Fara sa vreau, am constatat la aceasta prima vizita la Penny-bil Marcket cata dreptate avea Mihaela in posturile ei (aici).

Nu pot insa sa ma abtin sa nu remarc
- curtea asfaltata in dusmanie : parca cineva a trantit smoala cu galeata, pietris cu taraboanta si apoi a anivelat cu lopata; cert e ca pietrele ce ies din bitum te duc cu gandul ca asfaltarea o fi fost vreo sponsorizare, nu lucrare platita.
- dupa ce ai dus produsele la masina, daca vrei sa recuperezi fisa din carut, tre sa faci iar miscare, pana la intrarea de langa casele de marcat (rastimp in care cineva care a vazut ca ai umplut portbagajul poate sparge linistit masina)
- multe situatii la raft in care vezi eticheta cu numele produsului si pretul dar produsul lipseste cu desavarsire... nu or fi angajati destui sa refaca plasarile de produse sau sa dezlipeasca etichetele de la produsele epuizate?

o ultima intrebare: personalul a fost instruit prin forte proprii (de vreo nepoata sa amanta a directorilor) sau de o alta firma, de specialitate fireste, unde e patron sau administrator - da, ati ghicit!!! - vreo nepoata sau vreo amanta a directorilor?

o promisiune pentru dorel, sefii si patronii lui: am fost tentat sa spun ca e prima oara si ultima cand am intrat in penny-bil market; m-am razgandit! :)) o sa mai trec - sper sa nu gasesc vreodata vreun produs expirat sau alta situatie de genul asta

UPDATE: la nici jumatate de ora dupa ce am trimis niste mailuri spre responsabilii de la penny market am fost sunat de un domn bejan care s-a interesat de caz si si-a cerut scuze.
de apreciat ar fi (dincolo de prestatia de PR buna):
- proptitudinea reactiei
- faptul ca necitind inca postarea din blog a avut rabdare sa-i relatez cazul
- si-a pus cenusa in cap in numele firmei (a fost de acord ca problemele relatate sunt reale si trebuie indreptate)

7 comentarii:

  1. daniele, ai mare dreptate - e vraiste in magazinul asta... o gramada de etichete dar marfa caut-o ca nu-i... tre sa cari cosul din parcare in magazin (si nu la usa ci la vreo 200 de metri); aia de la case is cu pluta; daca vrei sa intrebi ceva la raft poti sa apelezi la bodyguarzii care se baga in sufletul tau ca responsabili de raion nu gasesti...
    eu chiar stau si ma gandesc daca magazinul asta e condus de cineva sau nu; sau poate e o organizare de aia ca la C.A.P. - fiecare face ce vrea... pacat de banii investiti in acest magazin

    georgiana

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred ca ii critici pe astia de la penny ca sa trimiti clientii la alte magazine... zi-ne si noua cu cine ai contract ca sa te ajutam...

    mircea

    RăspundețiȘtergere
  3. @ georgiana
    fiecare face ce vrea cu banii lui; daca stie ca se duc pe apa sambetei e problema lui... dar daca nu stie?

    @ mircea buna faza asta cu concurenta... numai ca nu stiu cu care sa ma incumetresc; pe aia de la Kaufland i-am criticat de n ori in ziar ca au si ei probleme; la plus e alta jale; de la fidelio cumpar cel mult o paine...
    am scapat vreunul? asa ca zi tu cu cine sa pun si eu de un blat...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu pricep de ce esti atit de iritat! Faci mai multe drumuri = sport = sanatate!
    Si in plus ...pen'ce iti trebuie atita apa minerala cind o multime de companii straine s-au zbatut sa-ti faca tie si celorlalti romani viatza mai frumoasa si mai sanatoasa. Par "egzanmplu": Pepsi Co., Coca Cola Co., McDonald's.
    Bag seama ca tu esti impotriva principiilor ( ba mai mult! ) a intregului popor american!!!
    Si am impreia ca te iei si de chinezi aiurea!
    Asta-i rasism pe fatza!!!
    Si in plus (asta-i cea mai tare, fratzica!) de ce-l numesti pe ala "Dorel" ??? Daca numele lui este Lorel sau Onorel sau Marsuin Georgescu ? Uite cum pici tu aiurea in abatere! O sa trebuiasca acum sa-i dai un anumit miel de Paste!
    Of...si doar ti-am spus sa te potolesti...

    RăspundețiȘtergere
  5. @ mickey
    - ce sa fac daca plozii vor apa minerala ? :((
    - pe aia cu chinezii de unde ai mai scos-o?
    - lu' Dorel nu-i dau nici un miel; dupa ce m-a sunat stabul lor de la bucuresti chiar i-am zis ca daca e prima abatere sa nu-l dea afara; sa-i dea doar cartonas galben, poate isi baga mintile in cap - asa is eu, nu doresc moartea pacatosului ci indreptarea lui...

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu aveam o vaga impresie ca intr-un mall se cauta aducerea unui mare lant de hipermarketuri, care sa atraga clientii ce vor un bax de apa minerala sa vada restul standurilor. Si invers, hipermarketurile se bagau pe mall-uri pentru ca venind clienti la cafenele si dupa camasi, la plecare sa mai lase cateva sute de mii si la ei pe alimente si alte alea. Dar mall-urile din Piatra Neamt folosesc alte reguli. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. asa suntem noi mioritici - ne tot chinuim sa reinventam roata; la aia clasica facem update, cu colturi; si apoi ne miram de ce face hodoronc-tronc

    RăspundețiȘtergere

liber la opinii si critici; injuratura insa stimuleaza cenzura!