28 mar. 2013

Da, sunt la Ceahlaul!


Da, sunt la Ceahlăul! Nu, nu am plecat de tot de la TV M Neamț.
La TV M mă mai puteți vedea cu "Veşti cu Daniel Vinca" și cu acest "pitic simpatic și strong ca mesaj" (cum l-a definit un amic) numit "HAPUL ZILEI".
La Ceahlăul, o să-mi găsiți semnătura la coada stirilor, poate a unor reportaje, sigur a unor anchetuțe. Poate și a câte unei tablete.
Știu și eu că în ultima lună au fost fel de fel de zvonuri care mă dădeau ba colo, ba colo, pe diverse etaje. Mai că deveneam un fel de fotbalist pe care îl transferau la echipe galonate jurnaliștii, impresarii sau suporterii dar el nu știa nimic... :)

Am ales Ceahlăul și cu mintea dar și cu sufletul. Pe partea de minte nu o să vă dau acum toate detaliile. Pe partea de suflet, e un sentiment care nu poate fi scris în cuvinte când îți vezi semnătura - vorba cântecului, "după ani și ani..." - în ziarul în care ai debutat în iunie 1995. Da, adică după aproape 18 ani de la debut, după cam 16 ani de la primul transfer personal din presă.
Aa, evident că se cuvine să mulțumesc celor care, în toți acești ani, m-au învățat ce e presa, celor care au ținut să fie subiecte de anchetă jurnalistică, celor care m-au îmbărbătat, m-au consiliat, dar și celor care m-au criticat sau m-au bârfit. O parte din mine (ca jurnalist) este, poate, rezultatul acestor interacțiuni umane, profesionale. Eu le mulțumesc tuturor, pe bune!
Voi, care mă citiți acum? Logic, cumpărați Ceahlăul (nu e doar cel mai experimentat ci e chiar cel mai bun ziar) și butonați telecomanda până la TV M și acolo... stop! Sunt două echipe minunate de jurnaliști, de oameni, de profesioniști care vă furnizează servicii media de calitate. Și eu sunt onorat să primesc câte o părticică de minte și de suflet de la fiecare dintre ele. Și de la voi, cei care primiți cu drag munca noastră.

Daniel Vinca

P.S. - De aici, din acest colt de pagină de net, Sănătate și Doamne-Ajută, Bădie Tudose!

Un comentariu:

  1. Felicitari Daniel si succes! Ai fost si ai ramas un lord! Bravo celor care reusesc sa te aiba langa ei, pacat pt cei care se grabesc sa scape de tine! Dar sa stii un lucru, cand vrei sa fii afurisit iti iese al naibii de bine...

    Cata

    RăspundețiȘtergere

liber la opinii si critici; injuratura insa stimuleaza cenzura!