20 aug. 2010

cjspitalneamt@gmail.com – hotline virtual cu tematică “Spitalul Judeţean Neamţ”


Cetăţenii din judeţul Neamţ care vor ca părerile lor referitoare la Spitalul Judeţean Neamţ să ajungă pe masa conducerii Consiliului Judeţean Neamţ au la dispoziţie, începând de astăzi, o linie de comunicare directă şi virtuală.
            Acest hotline virtual este inventat” ca urmare a unor semnale şi solicitări exprimate de nemţeni, inclusiv în comentariile postate la ediţiile electronice ale presei din Neamţ.
            Cum nici organigrama CJ Neamţ şi nici situaţia actuală nu permit alocarea unor resurse umane care să fie blocate pe comunicarea pe o linie telefonică, a fost aleasă varianta mai practică a înfiinţării unei adrese de poştă electronică.
            Adresa respectivă de e-mail este cjspitalneamt@gmail.com. Ea va fi consultată şi verificată zilnic de consilierii de la Cabinetul Preşedintelui, corespondenţa respectivă urmând a fi prezentată preşedintelui Vasile Pruteanu şi apoi factorilor responsabili în analizarea şi rezolvarea diverselor situaţii (inclusiv Consiliului de Administraţie şi conducerii Spitalului Judeţean Neamţ).
            Pe respectiva adresă de mail pot fi trimise sesizări în legătură cu activitatea din spital, aprecieri cu privire la contactul pe care cetăţenii l-au avut cu această instituţie care prestează aceste importante servicii de interes public, materiale foto şi video.
            În cazurile în care expeditorii doresc primirea unui răspuns, este de dorit ca în afara adresei lor de mail care rămâne automat, să precizeze, de asemenea, şi câteva date de contact (nume, adresă, telefon).
            Pe aceeaşi adresă (cjspitalneamţ@gmail.com) pot fi trimise informaţii şi păreri atât despre Spitalul Judeţean de Urgenţă Piatra Neamţ cât şi despre Spitalul de Psihiatrie “Sf Nicolae” din Roman (ambele unităţi sanitare fiind preluate de CJ Neamţ).
            “Spitalul Judeţean este una dintre instituţiile din judeţ unde aproape că intră orice cetăţean. Ca pacient sau ca vizitator al unui pacient, aproape fiecare dintre noi a trecut pragul acestei instituţii. Nimeni nu e bucuros din cale afară când ajunge să treacă pragul unui spital şi, de aceea, cu atât mai mult, şi noi cei din administraţie dar şi cei care lucrează la spital trebuie să facem şi imposibilul pentru pacientul şi familia lui să fie ajutaţi cât mai bine în aceste situaţii limită. Ştim problemele din spital şi, de asemenea, ştim că nici minuni nu se pot face peste noapte dar şi că este loc de mai bine. Am spus de atâtea ori: prioritatea este creşterea calităţii actului medical şi eu cred că este o prioritate pe care o putem duce la îndeplinire împreună, prin eforturi conjugate, oamenii din sănătate, din administraţia judeţului şi cetăţeni, deopotrivă. Aproape zilnic sunt oprit pe stradă de oameni care îmi spun problemele lor, inclusiv legate de spital, şi ideea acestei căsuţe poştale vine tot de la cetăţeni. Sper să-şi dovedească eficienţa”, a precizat Vasile Pruteanu, preşedintele CJ Neamţ.

Un comentariu:

  1. Foarte placut si in acelasi timp interesant acest blog, imi place la nebunie.

    RăspundețiȘtergere

liber la opinii si critici; injuratura insa stimuleaza cenzura!