19 iun. 2010

SOLUŢIA UNUI DIRECTOR DEDEMAN PENTRU CLIENTUL NEMULTUMIT: CUMPARATI DE LA ALTII!

* Într-o corespondenţă bilingva (română - eu, dedemaneză - el), un director Dedeman a oferit soluţia firmei pentru clienţii nemulţumiţi de servicii proaste sau alte aberaţii - îndreptarea clienţilor spre concurenţă (!!!)
* mai concret, "Daca totusi experienta generala pe care dumneavoastra, stimate client, ati avut-o in magazinul nostru nu se ridica la nivelul exigentelor dumneavoastra puteti alege, in orice moment, furnizori de produse/servicii care sa se ridice la asteptarile dumneavoastra"
* acelasi comunicator Dedeman, în loc să răspundă la problema ridicată de clientul nemulţumit (care şi-a permis să spună ca vinovaţii principali nu sunt angajaţii ci conducerea care impune şi tolerează aberaţii), ţine o adevărată liturghie despre competenţa directorilor Dedeman care "în perioada crizei au reuşit să nu facă nicio disponibilizare" (de parcă ar fi mare reuşită că păstrezi un personal printre care se află şi angajaţi slab calificaţi sau care alungă clienţii)
* să nu vă mire astfel de metode de comunicare - comunicatorul Dedeman este "DANIEL DRUTU, Director calitate-mediu, Coordonator SERVICE" (după cum semnează)
* altfel spus, de imaginea Dedeman se ocupă şeful de la Service (acel compartiment care numără şuruburile lipsă la un produs)
* citiţi mai jos schimbul de scrisori şi va garantez că scrisoarea primită de mine de la Dedeman poate fi subiect de curs pentru "Limba de lemn în epoca post-Ceauşescu"


SCRISOARE DE LA DEDEMAN LA VINCA

Stimate client,
Va multumim pentru sesizarea detaliata pe care ati facut-o in urma vizitei
dumneavoastra in magazinul nostru din Piatra Neamt.

Dupa o experienta acumulata pe parcursul a 18 ani de  functionare, am constatat ca factorul uman are o mare  influenta asupra corectitudinii activitatilor comerciale, am  decis instituirea, prin regulamentul propriu de functionare, a  controlului final dupa achitarea produselor la casele de marcat.

Controlul final este practicat de toate lanturile de magazine  din Romania, aceasta practica fiind inteleasa si  acceptata de marea majoritate a clientilor.

Speram ca in afara de acest incident ati avut o experienta placuta in magazinul nostru si prin serviciile oferite am reusit sa ne ridicam la cel mai inalt nivel al exigentelor dumneavoastra.

Daca totusi experienta generala pe care dumneavoastra, stimate client, ati avut-o in magazinul nostru nu se ridica la nivelul exigentelor dumneavoastra puteti alege, in orice moment, furnizori de produse/servicii care sa se ridice la asteptarile dumneavoastra.

Cu totii stim ca este foarte usor sa identificam lucrurile mai putin placute si sa le facem publice prin toate mijloacele posibile. Senzationalul atrage atentia. Asta in timp ce, atunci cand suntem multumiti, nu depunem acelasi efort asiduu de a publica lucrurile bune, de a face un sumar al lor astfel incat sa informam mai multa lume de lucrurile bune care se intampla.

Directorii la care dumneavoastra faceti referire si care nu au fost capabili sa se ridice la cel mai inalt nivel de satisfacere a exigentelor dumneavoastra, sunt directorii care in perioada crizei pe care o traversam au reusit sa nu faca nici o disponibilizare, au reusit sa mentina acelasi nivel de salarii poate chiar sa le creasca, au reusit sa ofere servicii mai bune decat concurenta, fapt tradus prin locul pe care il ocupa astazi DEDEMAN in clasamentul magazinelor de tip DIY, fiind de altfel singura companie romanesaca de acest fel aflata in topul retelelor DIY. Sunt lucruri pe care nici un alt concurent de tip DIY nu a reusit sa le faca. De altfel, lucruri mai putin senzationale.

Suntem constienti ca toate aceste lucruri sunt mai putin importante decat experienta pe care dumneavoastra ati avut-o in magazinul nostru si vom incerca sa corectam acest lucru, dumneavoastra ramanadu-va mai departe optiunea de a alege acel furnizor de servicii/produse care va ofera cele mai placute experiente.

Va multumim inca o data pentru sesizare si pentru punctul de vedere.
In numele conducerii companiei DEDEMAN,

DANIEL DRUTU
Director calitate-mediu
Coordonator SERVICE
____________________________________________________________________

SCRISOARE DE LA VINCA LA DEDEMAN

Stimate domnule director,

"bag seama" - vorba unui clasic in viata ca ne-ar trebui un translator care sa ne faciliteze o conversatie limba romana - limba Dedeman. Lb Dedeman vorbiti dvs, fireste.
Initial raspunsul primit de la dvs mi-a creat o stare de disconfort. Pt ca e un raspuns intr-o limba de lemn, in care nu raspundeti la problemele ridicate si in care folositi sabloane standard, vorbe care nu spun nimic (pot pune pariu ca prima parte a raspunsului dvs este luata cu copy-paste). Imi permit sa fac aceasta apreciere cu atat mai mult cu cat - si v-as ruga sa considerati ca nu e vorba de lipsa de modestie - am lucrat si lucrez in domeniul comunicarii, mai nou fiind responsabil chiar cu comunicarea in cadrul unei institutii. Va spun sincer ca daca eu as raspunde jurnalistilor sau cetatenilor asa cum ati facut dvs as fi convins ca mi-as pune angajatorul intr-o lumina deloc placuta.
Cu permisiunea dvs - ca fost client Dedeman - o sa-mi permit sa-mi spun cateva pareri despre raspunsul dvs. Sau despre sablonul acestui raspuns. Asa cum eu - la sfatul dvs - imi pot alege un concurent al dvs, asa si dvs aveti libertatea de a nu citi mai departe. Pot sa va asigur insa ca eu nu voi scrie "poezii" si voi fi si la obiectul discutiei (pe care dvs l-ati fentat cu o fervoare demna de o cauza mai buna).

1. Spuneti in primul paragraf ca ati constatat ca "factorul uman are o mare influenta asupra corectitudinii activitatilor comerciale". Perfect de acord, stimabile, dar... CARE FACTOR UMAN? Din interior (adica angajatii dvs) sau din exterior (clientii)?

a) daca e vorba de factorul uman propriu, adica de angajati, nu pot sa va recomand decat sa fiti mai atenti cand ii angajati, cand ii supravegheati; eventual ca, din cand in cand, sa le facilitati perfectionari pentru ca - nu-i asa? - domeniul vanzarilor este unul superdinamic. Mai mult, daca aveti dubii despre corectitudinea "factorului uman intern" nu aveti decat sa va supravegheati si sa va controlati angajatii asa cum doriti. Ba chiar sa va perchezitionati unii pe altii, cand, unde si cum doriti. Succes, deci!

b) daca e vorba de factorul uman extern, adica de clienti, cred ca ar trebui sa va feriti de pacatoasa tentatiei a generalizarii; presupun ca e vorba de cei care fie dosesc marfuri (care nu trec prin aparatul de marcat) fie sunt in complicitate cu casierele dvs. Nu cred ca existenta acestor potentiali infractori va da dreptul sa considerati ca orice client intra in Dedeman vine ca sa fure. Pentru dvs, ca sa fiu mai explicit, ar fi la fel cum, de exemplu, unul din directorii, directorasii sau sefuletii de la Dedeman ar fi acuzat chiar de firma ca a furat (si cu probe solide) iar a doua zi presa ar titra "Toti directorii Dedeman sunt niste hoti ordinari!". V-ar conveni? Cred ca nu. Atunci de ce nu acceptati ca si noi clientii avem aceleasi drepturi sub soare si sub Constitutie...

2. "Speram ca in afara acestui incident ati avut o experienta placuta in magazinul nostru", spuneti dvs. Cu tristete maxima in suflet dar trebuie sa va dezamagesc. Dai cu pusca printre rafturi pana gasesti un asa-zis "consultant vanzari" (in fapt - si nu o spun cu rautate - un vanzator clasic) care sa-ti raspunda la o intrebare. Daca te lipsesti de consultanta vanzatorului, ajungi la casa si afli ca pentru saibe (sau alte produse) trebuia nu stiu ce bon. Bineinteles ca nici la raft nici in tot magazinul nu esti informat despre asta dar asta e, vorba dvs, directorii Dedeman sunt foarte buni... Si la organizare, si la informarea vanzatorului si la toate cele... Si am mai avut si alte incidente - la Piatra Neamt, ca sa fie clar - de mi-am pus intrebarea (si nu numai eu) daca directorii de aici sunt din alta firma sau de pe alta planeta.

3. Paragraful cu mediatizarea lucrurilor neplacute si cu lipsa de publicitate facuta episoadelor placute ar fi de ras daca nu ar fi de plans.
a) e dreptul meu si al oricui sa povestesc si altor o intamplare neplacuta (care se mai produce, culmea, si pe banii mei)
b) abtineti-va dvs de a vorbi despre senzational si valentele lui. Sincer, va puneti singur intr-o pozitie jenanta. Va spune unul care a lucrat ceva ani in presa si in comunicare. Daca as intra in jocul dvs, ar fi de ajuns sa va intreb la care "senzational" va referiti din moment ce pe net "senzationalul despre aberatii la Dedeman" a devenit banal fapt divers. Un chestionar aplicat clientilor sau - mai profesionist - o testare tip "client incognito" v-ar lamuri ca stati mediocru ("folosesc "mediocru" in incercarea de a evita termeni mai duri) in ceea ce priveste calitatea serviciilor.
c) absolut simpatica referirea (la adresa clientilor sau a natiei romane) cum ca "nu depunem acelasi efort asiduu de a publica lucrurile bune". Presupun ca e vorba doar de naivitate cand comiteti astfel de ... aber... de ciudatenii. Stimabile domn, Dedeman Romania plateste bani buni pentru servicii de publicitate si comunicare unor prestatori de servicii. Ori decidentii din Dedeman inchid intentionat ochii la lipsa de eficienta a prestatorilor (si impart banii juma'-juma), ori prestatorii sunt si cei care le semneaza si achita facturile sunt slabi. Alegeti dvs care varianta e buna din cele doua de mai sus. Eu nu am de ce scrie despre dvs cand prestati un serviciu corect (de aia, ca si client scot banii din buzunar). Am cumparat cumva, am ramas dator si am stabilit sa va prestez servicii de publicitate? E de tot rasul ce pretentii aveti de la clientii care PLATESC pentru a fi serviti corect si civilizat, solicitandu-le servicii de voluntariat de promovare...

4. Pasajul in care vorbiti despre colegii - directori si realizarile lor sociale din perioada crizei cred ca si-a gresit destinatarul. Domnii astia sunt cumva prinsi in vreo campanie electorala de le promovati asa calitatile sociale? Foarte rau ca nu au facut disponibilizari (cu toate ca astea ar fi ultima solutie) daca unii angajati nu se ridica la nivelul cerintelor. Tocmai pentru ca e criza si piata fortei de munca este acum favorabila angajatorului (pe raport cerere - oferta) ati avea ocazia sa primeniti si sa perfectionati personalul. Cine nu e in stare sa faca fata unor solicitari minime, pa! - sunt atatia altii care cauta un loc de munca, sunt mai harnici si nu fac atatea mofturi!

5. Pasajul respectiv a fost unul elocvent in privinta abordarilor noastre diferite. Eu ma refeream la multumirea sau nemultumirea clientului, dvs la eforturile dragilor de directori. "Bag seama" (ca sa folosesc aceeasi expresie) ca la dvs primeaza solidaritatea de pe statul de plata.

In concluzie, desi ati pomenit in treacat de subiectul principal "PERCHEZITIA ILEGALA" nu ati raspuns la intrebarea de fond: ce lege va permite (nu dvs personal ci firmei Dedeman) sa controlati un produs care din momentul achitarii nu va mai apartine dvs ci apartine celui care l-a platit?
E nevoie sa repet intrebarea sau (macar) acum ati priceput fondul problemei? Daca vreti, reformulez: ce lege (romaneasca sau europeana) permite unui director sa ceara unui subordonat (paznic Dedeman) sau unui prestator de servicii (firma de paza) sa comita abuzuri? Poate credeti ca e OK ce faceti dvs. Ei bine, aflati ca si dvs riscati sa intrati in zona penalului, putand fi acuzati (cei care dati astfel de indicatii pretioase) de INSTIGARE (IN FORMA CALIFICATA) LA COMITEREA DE INFRACTIUNI!
Intrebati-va avocatii sau juristii firmei, consultati si alti specialisti in domeniu si veti afla, in plus, faptul ca nu conteaza ca si alte firme practica abuzul (normal ar fi sa va raportati la firme mai bune nu mai proaste) si ca nu conteaza nici ca - asa cum ziceti dvs - practica e acceptata de majoritatea clientilor.
Daca-mi permiteti o paralela istorica superioara pe fond, majoritatea romanilor a stat 50 de ani cu grumazul sub comunism dar asta nu inseamna ca acel regim era bun. Mai mult, daca acel regim tampit nu era abolit, dvs nu ati fi avut carte de vizita pe care sa scrie "director Dedeman".

Cu stima, Daniel Vinca

ps1 - domnule director, vreau sa va asigur ca - respectand inclusiv recomandarea dvs de a alege alt furnizor - sunt convins ca prezenta Dedeman pe piata este in favoarea clientului. Sunt convins ca, in general, concurenta e in favoarea clientului si astept ca, in timp, sa fie si in favoarea (perfectionarii) furnizorului. Astazi de exemplu, am acordat - hai sa zicem mai pompos - "consultanta" unui amic care avea de cumparat cateva bunuri pentru o terasa de pensiune. E vorba de cateva pavilioane (4 ori 700 de lei), cateva accesorii de joaca pt copii (topogane, casute de plastic, leagane - de inca vreo 2000 de lei) plus mese si scaune pt terasa. Inca o data mi-am dat seama ca noi clientii avem de castigat din concurenta: sunt convins ca daca nu era si Dedeman pe piata, amicul meu le-ar fi cumparat de la concurenta nu cu aceste preturi decente ci sigur mai scump.

ps 2 - mergand pe principiul "17 ochi vad mai bine decat doi" si tinand cont de faptul ca dvs mi-ati raspuns in calitate oficiala (deci nu vorbim de corespondenta privata) stau si ma gandesc daca nu ar fi mai bine sa lasam la aprecierea clientilor dvs si a cititorilor blogului meu analiza punctelor noastre de vedere divergente...

18 comentarii:

  1. Daca un director de la Dedeman este atat de retardat in comunicare si analfabet in imagine, va dati seama cum sunt aia de pe posturi inferioare?
    In Occident, pentru o astfel de declaratie tampita, acest domn director era rejectat imediat din firma de catre angajator - sa se duca sa-si faca firma lui, sa investeasca banii lui si apoi sa aiba tupeul sa fugareasca potentialii clienti.
    Cred ca nici de coordonator Service nu e bun ca si acolo trebuie sa stii sa vorbesti cu clientul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca exista cineva care are curajul sa puna la punct aceste reguli interioare a unor magazine care isi permit sa umble in bagaje fara a avea acest drept. Daca vreau iti arat daca nu, NU si punct!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnule Vinca, nu imi dati si mie adresa de email sau telefonul acestui director? Am o afacere care merge bine dar exista o hiba: am un concurent peste drum. As vrea sa trag niste sfori sa-l angajeze concurentul meu ca apoi, la cum pune dl Drutu problema, sunt convins ca acei clienti care ajung la concurentul meu ar trece strada la mine. Si-ar castiga si el bine; si-ar lua si leafa de la concurent si i-as da si eu niste bonificatii consistente (per client mutat sau per grup)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu stiu ce va agitati atata pt niste tampiti, fratilor... vor sa crape - sa crape, ca poate vor sa castige si altii o bucata de paine sau sa faca profit

    RăspundețiȘtergere
  5. ARTICOLUL 28 - Constitutia Romaniei
    Secretul scrisorilor, al telegramelor, al altor trimiteri poştale, al convorbirilor telefonice şi al celorlalte mijloace legale de comunicare este inviolabil.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ anonim (ultimul)
    articolul din constitutie invocat de tine se refera la un tert care ar viola corespondenta altor doi cetateni; iti dai seama ca eu nu am violat o corespondenta in care eram parte :))
    mai explicit - se publica volume in care apare corepondenta purtata de-a lungul timpului de autor cu diverse personalitati; daca vei spune ca autorul are acceptul partenerilor te voi contrazice f usor - au fost cazuri in care unii dintre corespondetii mentionati erau decedati...
    concluzia - corespondenta purtata de mine cu dl director nu era una privata, de amor, sentiment si iubire - era o corespondenta oficiala; directorul drutu nu mi-a raspuns ca persoana fizica ci ca "institutie" (mailul venit de la el are inclusiv sigla firmei)...
    inca o lamurire - am publicat si eu (cand lucram in presa) si altii la greu, raspunsuri pe care unele institutii sau firme le dau, oficial, unor petenti - e absolut legal; nu ai vazut in articole (mai ales anchete de presa) informatia ca "primaria a raspuns", "politia a raspuns", "parchetul a raspuns ca..."?

    nu stiu daca lucrezi la dedeman dar ai incercat sa ma incurci - eu zic sa lasam la aprecierea cititorilor (in timpul asta, cei de la Dedeman sunt liberi sa reactioneze cum doresc, inclusiv sa-mi faca vreo plangere)

    RăspundețiȘtergere
  7. apel la toti care comenteaza - haidem sa pastram un limbaj decent - fondul problemei e mai important decat patima pe care o putem pune in limbaj; multumesc pt intelegere

    & serban onu - inteleg ca te-ai acoperit pe exprimare ("retardat... in comunicare") dar sunt convins ca ai fi gasit si o exprimare mai pasnica; in fond ai dreptate cum si angajatorul are dreptul sa tina ce personal vrea (bun sau prost)
    @ lucian - cati au curajul sa spuna "nu vreau sa fiu victima unui abuz?" (si culmea e ca abuzul nu vine din partea statului ci din partea unui privat care, dincolo de cifra de afaceri reprezinta o persoana juridica si atat).
    @ bogdan - nu-ti dau dar mi-a placut poanta
    @ anonim (primul) - chiar vor multi, in vremurile astea, sa castige o paine...

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonimul ala cu violarea corespondentei bate campii. Cred ca ala e pompierul de la dedeman care are si el atributii pe linie de comunicare - ce mi-e cu tulumba, ce mi-e cu tastele .. ha ha ha

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt dezamăgit de ce am citit, dar nu trebuie să ne mire. Managementul în Romania este la un nivel scăzut, punându-se în practică doar câteva ramuri. Până o să ajungem să fim tratați cum trebuie, mai durează.. și cel mai rău e că o să dureze mult.

    RăspundețiȘtergere
  10. ''proprietarul blogului'' selecteaza opinia cititorului....poi daca o fi impotriva''dansului''?

    RăspundețiȘtergere
  11. Bomba !!!La DEDEMAN P.NEAMT fruda de 4 milarde lei!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nici la Dedeman Suceava lucrurile nu stau mai bine. O gramada de actuali si fosti sefi nu pot nici sa mearga pe strada de importanti ce se simt.
    Ce ziceti domnule Ionut Comanescu, director regional, fost director de punct de lucru Dedeman Suceava?!

    RăspundețiȘtergere
  13. Scuze ca ma bag si eu in seama ,dar nu am rezistat tentatiei...intamplator am de-a face cu angajatii de la Dedeman Bacau...foarte putini dintre ei stiu sa prezinte marfa catre client sau sa le ofere si alte solutii sau alternative mai avantajoase in raportul pret-calitate...sunt nepasatori fata de clienti,si o parte dintre ei mi-au spus ca ei vand clientului doar ceea ce ei cer;pentru ce sa-si mai bata gura cu oamenii si sa le ofere si alte solutii la problemele lor??!!...si spunea cineva mai inainte de sefuletii care nu pot merge pe strada de importatnti ce se simt...asa si este.
    Este un individ la Hipermarketul Dedeman Bacau,sef de raion,care se crede foarte important;si nu prea stie sa se comporte nici cu clientii si nici cu oamenii pe care ii are in subordine...iar numele lui este Drutu Andrei.O fi neam cu acel Drutu de la Piatra Neamt??...are un spate tare si mare,de are atatea figuri pe el??...iar ca el mai sunt si la alte raioane,cu care nu prea poti sa vorbesti ,ca nu te poti ridica la nivelul lor....sunt atoatestiutori

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna
    A aparut revista Dedeman August 2012, pe coperta este o fotografie cu un pachet pentru bucatarie incorporabil Paxton, norocul meu ca nu am "batut" 200 km pana la Dedeman Piatra Neamt,deoarece surpriza ,nu le aveau inca in stoc, deci vand ceva ce nu au, pacat i-mi placea Dedeman, asta este.
    Romi

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna ziua

    Sunt un client Dedeman si am o problema mare cu ei, in legatura cu ce materiale mi-au furnizat de ceva timp, IN GARANTIE.
    Imi rezerv dreptul de-a nu va da deocamdata mai multe detalii.

    Daca nu mi se rezolva problema, desi au inceput s-o lungeasca bine de tot, va garantez ca voi reveni cu detalii clare, nu povesti, de magariile fata de noi, ca si clienti.
    Si ce-o sa fie cel mai drastic, e ca nu ma voi lasa pana ce nu voi relata cazul meu, online, atat intern, cat si international. Si credeti-ma ca stiu ce vorbesc si ce pot.

    RăspundețiȘtergere
  16. atatea discutii pentru nimic...sunt la mijloc... adica nu imi place - nu mananc, nu imi place cum am fost tratat intr-un bar - nu mai calc pe acolo identic si in faza cu dedeman.
    Acei director sa analizeze pe urma de ce bugetele nu sunt atinse, ca pentru asta sunt platiti...si inca ceva directivele astea cu controlul bonurilor vin de sus...mult mai sus - un simplu directorash de magazin nu are posibilitatea de a dispune un asemenea control.

    oricum problema cea mai mare sunt guvernantii astia de cacao dedeman chiar nu reprezinta o problema pentru mine.

    tudor

    RăspundețiȘtergere
  17. Am cumparat de curand de la DEDEMAN RM. Valcea cateva placi de pvc (valoarea nu e prea mare 800lei!), placi ce mi le-au recomandat angajatii Dedeman de la raionul Materiale constructii ca fiind mult mai bune decat policarbonatul, avand protectie UV/intemperii/Soare ..etc, toate bune si frumoase le-am transportata acasa, le-am lasat doua zile in curte asteptand "meseriasul"sa-mi fac o terasa ... cand m-am dus sa-i arat ce am cumpaeat... mare minune, placile care rezistau la Soare/UV/Intemperii se ondulasera avand pliurile din trapezoidale in rotunde , unele chiar s-au indreptat (mentionez ca nu am pus nici-o greutate peste ele.. fiind una peste alta dar maxim 5 foi!). Le-am luat si impreuna cu bonul m-am dus cu ele pentru a le reschimba/sau returna contravaloarea lor... DAR am dat peste aceeiasi INCOMPETENTI directori/reprezentanti ai DEDEMAN Valcea ca si cei enumerati mai sus!!! Dupa ce mi-am zis numele le-am aratat bonul si le-am explicat..., cu greu am reusit sa aflu numele lor de pe la altii (popescu dragos si sergiu mihai ... ) au gasit tot felul de tertipuri sa ma gaseasca vinovat, si in 5 minute au plecat, sugerandu-mi sa fac cale intoarsa ... cu greu personalul de la facturare/retur marfa mi-au dat caietul de SUGESTII/RECLAMATII care era plin ... probabil 100reclamatii/saptamana ... Am luat marfa am facut cale intoarsa acasa si acum ma apuc de RECLAMATII impotriva DEDEMAN catre toate FORURILE ...
    CLIENTUL NOSTRU-PACALITUL NOSTRU asta ar trbui sa fie motto-ul lui dedeman care din hypermarket grandios de profil... pentru mine va fi doar dugheana din coltul strazii ... sa cumpere de la ei doar cine vrea sa fie PACALICI !!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Salutare tuturor.

    Postarile voastre mi-au starnit curiozitatea. Trecand peste lipsa de tact a ,, domnului Director" in esenta pot sa spun ca acesta are dreptate. De ce sa vreau sa cumpar un produs sau un serviciu de proasta calitate de la o companie care nu are sau nu-si respecta valorile. suntem intr-o piata libera si avem obtiuni variate, avem de unde allege. Calitatea personalului este doar problema societatii Dedeman, in acest caz si nu a cumparatorului. Eu va intreb de ce ati ales Dedeman ? Era singurul din zona? Sau ati ales pretul cel mai mic ? Daca ati ales pretul trebuie sa stiti ca deregula pretul mic este echivalent cu o calitate indoielnica. Serviciile de calitate inseamna costuri,
    Sa nu ma intelegeti gresit, nu vrau sa fiu aparatorul celor de la Dedeman, vreau sa va spun sa fiti mai atenti ce si denude cumparati si sa nu tineti cont numai de pret.

    RăspundețiȘtergere

liber la opinii si critici; injuratura insa stimuleaza cenzura!