tag:blogger.com,1999:blog-3973519072889171449.post4433950804540751978..comments2023-05-02T12:21:36.617+03:00Comments on vinca. vestea. neamt. blog: La Kaufland cumperi ce vor vanzatorii!!!Anonymoushttp://www.blogger.com/profile/01888204595115395903noreply@blogger.comBlogger16125tag:blogger.com,1999:blog-3973519072889171449.post-26761001850609175992012-06-05T00:29:01.846+03:002012-06-05T00:29:01.846+03:00Anonim istet,
de unde ai tras tu concluzia ca le-a...Anonim istet,<br />de unde ai tras tu concluzia ca le-a vorbit cineva urat?<br />Eu nu contest ca or fi si clienti care sar calul dar de aici si pana la generalizarea ta e cale lunga...Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01888204595115395903noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3973519072889171449.post-60041157445041270662012-06-05T00:27:52.362+03:002012-06-05T00:27:52.362+03:00Crede-ma ca ei vorbesc si ma comport civilizat (ca...Crede-ma ca ei vorbesc si ma comport civilizat (ca tot omul am si eu limita dar... dureaza). Se vede ca nu ai trecut prin astfel de situatii. De obicei (nu doar la K) ti se spune ca sefii nu sunt prin zona iar daca esti trimis la nu stiu ce birou din coltul celalalt al magazinului esti somat sa accepti sa platesti doar ce vor ei.<br />Dar ai totusi dreptate - daca o sa am norocul sa mi se spuna unde gasesc cosul, il las la banda, ma duc, reclam, ma intorc si vedem ce se intampla...Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01888204595115395903noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3973519072889171449.post-86899951343817725102012-06-05T00:24:18.292+03:002012-06-05T00:24:18.292+03:00Poate asta e modul ei de a protesta. Ca daca ridic...Poate asta e modul ei de a protesta. Ca daca ridici vocea zici tot tu (anonim) despre cei 7 ani de acasa...<br />Noi, clientii magazinelor credem ca voi sunteti angajati pentru ca voi, salariatii, sa ajutati firma sa vanda, deci sa incaseze bani, sa aiba si patronii de profit dar si pentru salariile voastre.<br />Scuze daca am inteles gresit...Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01888204595115395903noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3973519072889171449.post-42945045558853538792012-06-04T23:54:08.918+03:002012-06-04T23:54:08.918+03:00ooo ce desteapta esti tu:)) ii doare la basca de t...ooo ce desteapta esti tu:)) ii doare la basca de tine ca ai lasat tu cosul si ai plecat:)))Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3973519072889171449.post-6105048439073764022012-06-04T23:52:04.445+03:002012-06-04T23:52:04.445+03:00si daca tu ca si client te-ai dus si ai vb urat ce...si daca tu ca si client te-ai dus si ai vb urat ce ai rez? ti-ai "etalat" cei 7 ani de acasa si a mai auzit si atata lume...casierele sunt "imune" la astfel de persAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3973519072889171449.post-13475720120976331742012-06-04T23:45:33.766+03:002012-06-04T23:45:33.766+03:00daca unii clienti ar stii sa se comporte si sa vb ...daca unii clienti ar stii sa se comporte si sa vb frumos cu siguranta la fel o sa li se raspunda, cred eu...si mai e o chestie destul de logica...eu nu gasesc vinovat pe cel de la case sau pe cel de pe raion,cand avem nemultumiri trebuie vb direct cu dir de magazin sau cu urmatorul care ii tine locul ptr k de acolo pleaca toate problemele..nu sunt angajati destui asa incat "totul sa fie in regula" cum spun eiAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3973519072889171449.post-16532060238879130562011-03-27T22:32:16.991+03:002011-03-27T22:32:16.991+03:00casierii sunt mari paorci, am patit-o si eu, abia ...casierii sunt mari paorci, am patit-o si eu, abia ca m-am abtinut sa n-o injur pe proasta, a vazut iritarea si nervozitatea mea, m-a luat cu frumosul si apoi toate s-au rezolvat...pana nu ii faci de rahat de fata cu tot personalul din jur sau ma rog de clienti, nu isi vad loculuiAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3973519072889171449.post-87234853185290326022010-07-22T17:50:57.474+03:002010-07-22T17:50:57.474+03:00Si eu am patit-o.... :)Si eu am patit-o.... :)rorytahttps://www.blogger.com/profile/17864298253227072132noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3973519072889171449.post-36090956476472757232010-06-14T22:03:14.365+03:002010-06-14T22:03:14.365+03:00@ elena
vorba rabinului, si tu ai dreptate; dar o...@ elena<br /><br />vorba rabinului, si tu ai dreptate; dar o firma serioasa - cum se pretinde K - nu poate generaliza si sa trateze toti clientii ca pe niste infractori;<br />nu stiu de ce dar am impresia ca parerea ta de mai sus e cel putin la fel de potrivita ( ca unghi diferit de abordare) pentru postarea cu dedeman;<br />revenind la K, "abuzul" meu a constat in incapatanarea de a cumpara un produs gasit in raft; nu am facut mofturi privind calitatea sau pretul ci am avut doar "tupeul" de a insista sa platesc; nu se asta sunt puse produsele in raft, pe a fi cumparate?<br />iar daca angajatii unei firme nu numai ca nu aduc clienti ci ii alunga (prin comportamentul lor) oare isi merita leafa?<br />cei de la K Bucuresti m-au sunat si si-au cerut scuze...<br /><br />p.s. as fi vrut sa fiu o musculita sa aud discutia dintre cei de la buc. si cei de la K p neamt :))Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01888204595115395903noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3973519072889171449.post-83042165670121924482010-06-14T21:01:58.842+03:002010-06-14T21:01:58.842+03:00Poate ar fi intersant de discutat (odata) si despr...Poate ar fi intersant de discutat (odata) si despre reversul medaliei.<br />Adica despre abuzurile uneori de natura penala,ale consumatorilor.<br />E mai putin spectaculos ca viceversa,dar merita,fie si pentru ineditul unor fapte.<br />-Sunt persoane cunoscute in oras,prinse la furat in Kaufland (medic sef de sectie,profesor "cu staif",ofiter MAI si lista e foarte lunga)<br />-Exista persoane care au solicitat si li s-au rambursat banii ,inclusiv pentru o pereche de chiloti folositi-omul a zis ca dupa o saptamana si-a dat seama ca-s prea mici..<br />Repet,asta e alta discutie,insa e bine de realizat ca nici noi cei care cumparam nu suntem nemti-cine a lucrat sau lucreaza in comertul romanesc stie f.bine!Elenanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3973519072889171449.post-21373656552446680402010-06-12T16:18:50.750+03:002010-06-12T16:18:50.750+03:00Am patit-o si eu. Nu la K, dar in alte magazine:
...Am patit-o si eu. Nu la K, dar in alte magazine: <br />http://teorusu.romascani.ro/ce-inseamna-un-vanzator-bun/<br />http://teorusu.romascani.ro/cum-sa-alungi-un-client/<br />:)Teohttp://teorusu.romascani.ro/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3973519072889171449.post-33801716887876673182010-06-10T23:38:55.145+03:002010-06-10T23:38:55.145+03:00@ lilica - unde ai dreptate ai! si parca ar fi sin...@ lilica - unde ai dreptate ai! si parca ar fi singura firma cu denumire de Nemtia si cu pacate neaose?...<br />@ alex - la Practiker P Neamt am stat si eu tot vreo juma de ora ca se se indure un "manager raion" sa-mi raspunda la intrebare; bineinteles ca s-a suparat ca i-am zis ceva de ceas si la toate intrebarile mele a raspuns cu "nu", "nu se poate", iar "nu" - daca scopul lui a fost sa ma duc sa las banii la alta firma, si l-a atins...<br />& mihaela - fiecare cu metoda lui - dar eu nu prea ma indur sa fac asa cum faci tu pt ca e vorba de timpul meu consumat pe cumparaturi (alegerea produsului) si uneori s-ar putea sa-l doara in cot pe casier de asa metoda; mai ales ca folosindu-se de preceptul de a nu parasi casa de marcat, casierul ii "pedepseste" pe alti colegi cu retrimiterea produselor la raft<br />@ mihai - dincolo de expresia "mafia taxiilor" (cred ca "taxiurilor" e mai romaneste) ai stofa de jurnalist; onservatiile tale sunt corecte (din cate imi dau si eu seama)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01888204595115395903noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3973519072889171449.post-82039774173473999042010-06-10T19:10:40.847+03:002010-06-10T19:10:40.847+03:00Daca cineva din conducerea centrala a Kaufland ar ...Daca cineva din conducerea centrala a Kaufland ar face o inspectie serioasa la Piatra Neamt s-ar cruci. Si chior sa fii si tot vezi urmatoarele lucruri care dovedesc ca directorii de la Piatra Neamt isi iau salariile degeaba:<br />- MAFIA TAXIILOR: La kaufland au acces doar niste taximetristi care ori se afla in gratia directorului ori (cum zice lumea) ii dau dreptul. Cand e aglomerat si cei 4-5 "baieti simpatici" pleaca cu clienti, trebuie sa stai 15-20 in soare sau in ploaie pana se intoarce vreunul din cursa. Daca faci o comanda la un dispecerat, apare un nene paznic care ii fugareste...<br />- RAIUL CERSETORILOR - acelasi nene paznic nu are insa nicio treaba cu cersetorii care efectiv terorizeaza clientii din parcare. De la usa magazinului si pana la masina te insotesc 3-4 tiganei (de la 5 la 17 ani), iar daca e vorba de o femeie singura nu se sfiiesc sa traga de ea, s-o bruscheze, ca sa le dea bani. Poate paznicului ii este frica (dar nici asta nu e normal) dar de ce nu fac ordine in parcare bodyguarzii care stau in magazin. Uitase, bodyguarzii respectivi ii pazesc pe clienti, cum a scris Vinca mai sus...<br />- OFERTE MINCINOASE: in revista magazinului apar fel de fel de oferte tentante. Daca intrebi de acele produse ti se raspunde invariabil ca au fost doar cateva bucati. M-am enervat si am mers intr-o zi de luni, dimineata la prima ora. Am intrebat iar de produsele ochioase si am aflat, cu stupoare, ba ca le iau angajatii, ba ca de multe ori nici nu ajung in raft ca le cumpara pe toate nu stiu ce sef de la Kaufland Piatra Neamt. Oare ce or fi facand cu ele, bisnita?<br /><br />Mai sunt si alte ciudatenii dar le scriu mai tarziu ca acum trebuie sa ies...Mihainoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3973519072889171449.post-11152222903984119882010-06-10T12:15:36.756+03:002010-06-10T12:15:36.756+03:00Am pățit-o și eu la Real în Bacău. Dar eu procedez...Am pățit-o și eu la Real în Bacău. Dar eu procedez altfel dacă mă enervează: aștept să tasteze toate codurile și la sfârșit las coșul cu toate cumpărăturile, le spun că nu mai cumpăr nimic și plec. :Dmihaela13ohttp://mihaela13o.wordpress.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3973519072889171449.post-57571654072869706722010-06-10T00:46:55.112+03:002010-06-10T00:46:55.112+03:00Salut,stai linistit nu esti singura persoana carui...Salut,stai linistit nu esti singura persoana carui-a i-se intampla,am patit-o si eu in Bucuresti intr-un magazin Pratiker,am stat 30 de min sa gaseasca un coleg sa aduca alt cod de bare.<br />Concluzia mea: habar nu au de capul lor.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/17856240179412387475noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3973519072889171449.post-90382107907348767902010-06-10T00:06:09.261+03:002010-06-10T00:06:09.261+03:00Te superi pentru atata lucru?
Sa vezi ce sedinte ...Te superi pentru atata lucru?<br /><br />Sa vezi ce sedinte incing printre rafturi sau in zona "informatii" unii angajati iar clientul nu da de nici unul ca sa rezolve o nelamurire. Si, ca sa fiu corecta, trebuie sa recunosc ca ii "pandesc" si ii intreb pe cei cativa care cara ca hamalii paleti cu marfa.<br />Concluzia e logica, si aici e ca si la stat: doi cu sapa, cinci cu mapa. Iar daca maine fac astia disponibilizari, tot pe aia care muncesc ii dau afara.<br />Degeaba e firma nemteasca, ca al naibii de bine implementeaza obiceiuri mioritice.Lilicanoreply@blogger.com